Sila klik

Thursday 19 December 2013

10 Haruman Terhebat Untuk Lelaki

Salam.
Mengimbas kembali,  saya sentiasa mempunyai kecenderungan kepada haruman. Cologne  pertama saya sebagai remaja  adalah Aramis . Tahun-tahun berikutnya, saya mula tertarik kepada produk dari Calvin Klein. Pendek kata  setaip kali Calvin Klein melancarkan produk baru, saya tidak ketinggalan walaupun hanya mencuba set miniature yang berukuran 5ml. Minat terhadap produk wangian dari Calvin Klein agak berbaloi, kerana jenama tersebut masih mengekalkan reputasi sehingga sekarang. Sebut saja  Calvin Klein Free, Calvin Klein Man, Calvin Klein BE, Calvin Klein One, Eternity, Euphoria, Escape, dan Obsession semuanya menjadi pilihan wanita untuk dijadikan hadiah kepada suami, tunang atau kekasih.  Dari sekolah tinggi ke universiti dan ke dalam kehidupan profesional, perfume atau cologne  telah menjadi satu kemestian.  

Walaupun kecenderungan saya pada Calvin Klein, di sini saya senaraikan 10 pilihan yang telah diundi sebagai "Haruman Terhebat Untuk Lelaki Seluruh Dunia." Undian ini telah dijalankan oleh blogger-blogger yang menulis khusus tentang perfume atau cologne.

Aqua Di Gio, Giogio Armani
Aqua Di Gio - Giorgio Armani

Davidoff Hot Water
Davidoff Hot Water
Ungaro
Ungaro iii
Obession , Calvin Klien
Obsession by Calvin Klien
One Million, Paco Rabanne
Paco Rabanne - One Million

Davidoff Cold Water
Davidoff Cold Water


Tom Ford, Grey Vetiver
Tom Ford Grey Vetiver

Vintage Black, Kenneth Cole
Vintage Black - Kenneth Cole

Ferrari Black
Ferrari Black by Ferrari

Le Male, Jean Paul Gaultier
Le Male - Jean Paul Gaultier

No comments:

Post a Comment