Sila klik

Saturday 17 May 2014

MESEJ DARIPADA PASUKAN iTHINK

Salam.
Sempena dengan sambutan Hari Guru 2014, saya kongsikan 'Mesej Dari Pasukan iThink' yang telah diterbitkan dalam majalah online HOT (High Order Thinking Skills), volume ke 19 Mei 2014 yang dapat diakses di sini.

Majalah HOTS

Apa Khabar i-THINKers! Tema Hari Guru tahun ini "Guru: Pencetus kreativiti, penjana Inovasi" tepat menggambarkan peranan penting mereka dalam pembangunan negara.
Sempena Hari Guru yang akan disambut pada 16 Mei ini, HOTS ingin mengucapkan terima kasih dan tahniah kepada para pendidik yang berusaha keras untuk membimbing generasi-generasi masa hadapan negara yang akan menyumbang kepada pembangunan modal insan yang akhirnya akan membantu kita untuk mencapai wawasan negara untuk menjadi sebuah negara maju. 
Pemenang Hadiah Nobel dan ahli fizik teori Albert Einstein pernah berkata: "Ia adalah seni tertinggi guru untuk menyedarkan kegembiraan dalam ungkapan kreatif dan pengetahuan" dan kami berharap guru-guru akan terus menerapkan sifat-sifat ini di kalangan pelajar. 
Selamat maju jaya diucapkan kepada guru-guru yang baru terlibat dalam program i-THINK dan berharap ianya membawa manfaat kepada anda dan murid-murid. 
Peraduan HOTS menawarkan sebuah sebuah lagi Samsung Galaxy Tab 3 sebagai hadiah dan kami berharap lebih ramai murid-murid akan mengambil bahagian dalam peraduan ini.
Kami berharap artikel-artikel yang disiarkan dalam isu ini adalah berguna kepada pelajar-pelajar, guru-guru dan ibu-bapa dan kami berbesar hati untuk menerbitkan artikel atau komen dari anda.
HOTS juga ingin mendengar pendapat pelajar-pelajar, guru-guru dan ibu-bapa dan digalakkan menghantar semua pertanyaan, video klip, testimoni atau pengalaman dan sumbangan lain kepada www.facebook.com/ithinkschools atau www.twitter.com/ithink schools.
      Terima Kasih!
Untuk lebih memahami konsep dan falsafah program iTHINK, sila langgan secara percuma majalah online HOTS. Keterangan lanjut tentang prosedur mendaftar, melanggan dan muat-turun boleh didapati di http://www.ithink.org.my/Home/Index Sila klik pada ikon 'Sign Up NOW!'. Selamat ber iThink.

No comments:

Post a Comment